Veelgestelde vragen
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Alle bestellingen worden binnen 2 werkdag verzonden, mits op voorraad. Echter kan het altijd voorkomen dat een bestelling een kleine vertraging oploopt.
Ik heb een verkeerd adres opgegeven, wat nu?
Stuur zo snel mogelijk een berichtje zodat het adres van je order nog kan worden aangepast. Dit is alleen mogelijk als je bestelling nog niet verzonden is.
Moet ik thuisblijven voor mijn bestelling?
Je hoeft niet thuis te zijn om je bestelling in ontvangst te nemen, omdat je bestelling door de brievenbus past.
Kan ik iets toevoegen of annuleren?
Dit is geen probleem zolang je bestelling nog niet is verzonden. Neem zo snel mogelijk contact op zodat dit nog kan worden aangepast.
Hoe kan ik iets retourneren?
Het kan altijd voorkomen dat je toch niet helemaal tevreden bent over je bestelling. Je mag je bestelling retourneren binnen 14 dagen. De verzendkosten voor een retour zijn voor eigen rekening.
Hoe snel wordt mijn retour terug betaald?
Binnen 14 dagen ontvang je je geld terug.
Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Ben je ergens niet tevreden over? Maak je klacht dan eerst kenbaar door te mailen naar info@ninegifts.nl. Dan zoeken we samen naar een oplossing.
Het artikel dat ik zoek is uitverkocht, wanneer is deze weer op voorraad?
Het grootste gedeelte van het assortiment wordt z.s.m. weer opnieuw aangevuld. Je mag altijd een mail sturen voor vragen.
Maak je ook gepersonaliseerde producten?
Ja, dit is mogelijk! Als je op zoek bent naar een product op maat of een bestaand artikel met een aanpassing, stuur gerust een mail met daarin je wensen!
Kan ik veilig betalen?
Voor online betalingen maken wij gebruik van een SSL-verbinding. Het webadres begint altijd met ‘https://’. De internetverbinding is beveiligd. Met alle betaalmethodes kun je dus veilig betalen.