Menu

Veelgestelde vragen
____

✚ BESTELLEN EN LEVERING

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Alle bestellingen worden meestal binnen 1 werkdag verzonden, mits op voorraad. Echter is dit geen garantie en kan het altijd voorkomen dat een bestelling een kleine vertraging oploopt. Zodra je bestelling is verzonden ontvang je een bevestigingsmail.

Wat zijn de verzendkosten?
Kijk voor informatie over de verzendkosten op de pagina Verzenden & Retourneren.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Het is helaas niet mogelijk om bestellingen op te halen.

Ik heb een fout gemaakt bij het bestellen, wat nu?
Het je een fout gemaakt tijdens het bestellen, stuur dan zo snel mogelijk een berichtje zodat ik de order nog aan kan passen. 


✚ PRODUCTEN

Hoe weet ik of een product op voorraad is?
Je mag ervan uit gaan dat de artikelen die je in de webshop ziet, ook op voorraad zijn. Mocht dit niet het geval zijn, wordt dit bij het artikel vermeld.

Het artikel dat ik zoek is uitverkocht, wanneer is deze weer op voorraad?
Het grootste gedeelte van het assortiment wordt z.s.m. opnieuw aangevuld. 

Ik ben op zoek naar een specifiek product.
Het is belangrijk dat je alle producten snel en gemakkelijk kunt vinden. Via het menu, filter en de zoekfunctie kun je eenvoudig zoeken naar jouw favoriete items.


✚ RETOURNEREN EN KLACHTEN

Hoe kan ik iets retourneren?
Het kan helaas voorkomen dat je toch niet helemaal tevreden bent over je bestelling. Op deze pagina vind je meer informatie over retourneren.

Hoe snel wordt mijn retour terug betaald?
Binnen 14 werkdagen.

Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Ben je ergens niet tevreden over? We raden je aan om klachten eerst kenbaar te maken door te mailen naar info@ninegifts.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur


✚ BETALEN

Met welke betaalmethodes kan ik betalen?
Je kunt betalen via iDeal, Vooraf overmaken, Bancontact, Klarna achteraf betalen of SofortBanking. Voor vooraf betalen geldt dat de order pas verzonden wordt, wanneer de betaling is ontvangen. 

Is het veilig om online te betalen?
Voor online betalingen maken wij gebruik van een SSL-verbinding. Het webadres begint altijd met ‘https://’. De internetverbinding is beveiligd (secured). Met alle betaalmethodes kun je dus veilig betalen.

Waar vind ik de factuur van mijn bestelling?
De factuur van jou bestelling wordt altijd als bijlage toegevoegd in de bevestigingsmail. Heb je besteld via je account, dan kun je hier ook altijd je bestellingen terugvinden.

 

© 2018 - 2019 Nine Gifts | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Nine Gifts maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.