Veelgestelde Vragen
BESTELLEN EN LEVERING
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Alle bestellingen worden binnen 2 werkdag verzonden, mits op voorraad. Echter kan het altijd voorkomen dat een bestelling een kleine vertraging oploopt. Zodra je bestelling is verzonden ontvang je hiervan een bevestigingsmail.
Wat zijn de verzendkosten?
Kijk voor informatie over de verzendkosten op deze pagina.
Ik heb een verkeerd adres opgegeven, wat nu?
Geen probleem! Stuur zo snel mogelijk een berichtje zodat het adres van je order nog kan worden aangepast.
Dit is alleen mogelijk als je bestelling nog niet verzonden is.
Iets toevoegen aan je bestelling of je bestelling annuleren?
Dit is geen probleem zolang je bestelling nog niet verzonden is. Neem zo snel mogelijk contact op door een mail te sturen.
PRODUCTEN
Hoe weet ik of een product op voorraad is?
Je mag ervan uit gaan dat de artikelen die je in de webshop ziet, ook op voorraad zijn. Mocht dit niet het geval zijn, wordt dit bij het artikel vermeld.
Het artikel dat ik zoek is uitverkocht, wanneer is deze weer op voorraad?
Het grootste gedeelte van het assortiment wordt z.s.m. opnieuw aangevuld.
Ik ben op zoek naar een specifiek product.
Het is belangrijk dat je alle producten snel en gemakkelijk kunt vinden. Via het menu en de zoekfunctie kun je eenvoudig zoeken naar jouw favoriete items.
Maak je ook gepersonaliseerde producten?
Ben je op zoek naar een product op maat? Stuur gerust een mail met daarin je wensen!
RETOURNEREN EN KLACHTEN
Hoe kan ik iets retourneren?
Het kan helaas voorkomen dat je toch niet helemaal tevreden bent over je bestelling. Op deze pagina vind je meer informatie over retourneren.
Hoe snel wordt mijn retour terug betaald?
Binnen 14 dagen.
Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Ben je ergens niet tevreden over? Maak je klacht dan eerst kenbaar door te mailen naar info@ninegifts.nl. Kijk voor meer informatie op de pagina Klachten & Garantie.
BETALEN
Met welke betaalmethodes kan ik betalen?
- iDEAL
- Vooraf overmaken
- Bancontact
- Klarna achteraf betalen
- SofortBanking / DIRECTebanking
Is het veilig om online te betalen?
Voor online betalingen maken wij gebruik van een SSL-verbinding. Het webadres begint altijd met ‘https://’. De internetverbinding is beveiligd. Met alle betaalmethodes kun je dus veilig betalen.
Waar vind ik de factuur van mijn bestelling?
De factuur van je bestelling wordt altijd als bijlage toegevoegd in de bevestigingsmail. Heb je iets besteld via je account, dan kun je hier ook altijd je bestellingen terugvinden.
REVIEWS
Reviews verzamelen
We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur. Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier. Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.