Klachten & Garantie

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij Nine Gifts kenbaar te maken door te mailen naar info@ninegifts.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Garantie
Nine Gifts zorgt ervoor dat artikelen in goede conditie worden geleverd. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek een melding hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan ontvang je kosteloos een nieuw artikel.
 

© 2018 - 2023 Nine Gifts | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel